Refund Policy (English)
Refund Policy Overview
At our company, we strive to ensure our clients are fully satisfied with our services. However, due to the personalized nature of our products, certain restrictions apply to refunds.
Eligibility for Refunds
- Custom Services: As our services involve personalized and custom-made digital products, refunds are generally not offered once the service has begun or once the final product has been delivered.
- Order Cancellation: You may cancel your order within 24 hours of payment for a full refund. After 24 hours, cancellations may incur a processing fee or be non-refundable, depending on the status of the project.
- Technical Issues: If you experience technical issues with accessing your digital product, please contact us within 14 days of delivery. We will make every effort to resolve the issue or, if necessary, issue a partial refund.
Refund Request Process
To request a refund, please contact our customer service team with your order details and reason for the refund. We will assess your case and respond within five business days. Approved refunds will be processed back to the original payment method within 7-10 business days.
Exceptions
Refunds may not be granted in the following cases:
- If the client has approved the final product.
- If the client is dissatisfied with the digital format chosen after delivery.
Contact Information
If you have any questions regarding our refund policy, please contact us.
Обмін та повернення (українською)
Огляд Політики Повернення Коштів
Наша компанія прагне забезпечити повне задоволення клієнтів нашими послугами. Однак, через персоналізований характер наших продуктів, на повернення коштів можуть поширюватися певні обмеження.
Умови для Повернення Коштів
- Індивідуальні Послуги: Оскільки наші послуги передбачають створення персоналізованих цифрових продуктів, повернення коштів зазвичай не надається після початку надання послуг або доставки кінцевого продукту.
- Скасування Замовлення: Ви можете скасувати замовлення протягом 24 годин після оплати для повного повернення коштів. Після закінчення цього часу можливість повернення коштів може бути обмежена або супроводжуватися комісією за обробку.
- Технічні Проблеми: Якщо у вас виникли технічні проблеми з доступом до вашого цифрового продукту, зв'яжіться з нами протягом 14 днів після доставки. Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми або, за необхідності, здійснимо часткове повернення коштів.
Обмін та повернення можливе
Повернення грошових коштів або обмін товару можливе у таких випадках:
- брак виробу (дірка, пляма)
- брак нанесеного принта: надрукований не той принт, не в тому місці, не того розміру (за умови чіткого у сантиметрах узгодженого розміру)
Обмін та повернення не можливе
Повернення коштів не надається у таких випадках:
- Якщо клієнт затвердив кінцевий продукт.
- Якщо клієнт залишився незадоволеним форматом продукту після доставки.
- Якщо ви неправильно підібрали розмір. (На кожній сторінці товару є розмірна сітка, використовуйте при виборі одягу. Прохання звернути увагу, що допустима похибка трикотажних виробів 2,5 см. Якщо ви сумніваєтеся у правильності вибраного розміру, порадьтеся з нашим менеджером - по можливості він допоможе.)
- якщо “Я уявляв це не так...” (Підійдіть до замовлення ретельніше, при виборі одягу і принта порадьтеся з нашими менеджерами. Якщо у Вас є питання, очікування або нерозуміння специфіки друку, обов'язково озвучте їх менеджеру.)
- якщо виріб виготовлено, а потреба в ньому зникла.
Контактна Інформація
Якщо у вас є питання щодо нашої політики повернення коштів, будь ласка, зв'яжіться з нами.