Доставка

Кур'єром НП за адресою

Адресна доставка здійснюється кур'єрською службою Нової Пошти. Вартість та дата доставки розраховується відповідно до тарифів та строків доставки Нової Пошти. На Нову Пошту замовлення передається на день готовності, дата доставки залежить від термінів доставки Нової Пошти. Замовлення передаються на доставку на наступний робочий день з моменту оформлення. Замовлення, оформлені у суботу, неділю та понеділок включно вирушають у вівторок*.

При термінових замовленнях можливе відправлення день в день, за умови додаткової оплати до вартості товару.

*-У передсвяткові періоди (Новий рік, травневі свята та інші) можлива зміна термінів виробництва виробів.

Відділення НП у Вашому місті

Відправка виробів по всій території України Новою Поштою. Термін доставки 1-3 дні.

Детальнішу інформацію про ціну доставки до Вашого регіону можна дізнатися на офіційному сайті Нової Пошти. У разі відсутності можливості отримати замовлення у відділенні НП, зв'яжіться з нашим менеджером для узгодження іншого способу.

 

*-У передсвяткові періоди (Новий рік, травневі свята) можлива зміна термінів виробництва виробів.

Оплата

  • Так як всі вироби воготовляються індивідуально під замовлення кожного клієнта, у нас можлива тільки повна 100% передоплата:
  • - оплата на розрахунковий рахунок ФОП - безготівковий розрахунок;
  • - оплата платіжною системою MonoPay з оповіщенням на e-mail.

Політика повернення та перевірка замовлення при отриманні

Отримуючи замовлення у відділенні Нової пошти, покупець зобов’язаний перевірити цілісність упаковки та товару безпосередньо при отриманні у присутності працівника служби доставки.

У разі виявлення пошкоджень упаковки або товару (тріщини, сколи, розбиття, деформації тощо), необхідно негайно зафіксувати пошкодження разом із працівником Нової пошти шляхом оформлення відповідного звернення (акта/претензії) у відділенні.

Звертаємо увагу, що всі посилки з крихким вмістом страхуються нами на повну вартість замовлення, що дає можливість відшкодування у випадку пошкодження під час транспортування лише за умови перевірки товару на пошті.

Якщо посилка не була перевірена у відділенні Нової пошти, а пошкодження або розбиття товару було виявлено після отримання (вдома або пізніше), повернення товару, обмін або відшкодування коштів є неможливими.❗ 

Просимо відповідально ставитися до перевірки замовлення при отриманні, оскільки після завершення процедури видачі посилки служба доставки не приймає претензій щодо пошкоджень, а ми, у свою чергу, не можемо ініціювати компенсацію.